Farfalla
Vissza a Farfalla termékekhez >
A márkáról
Négy barát vízójából nőtte ki magát a márka: szerették volna megoszatni másokkal a növények ereje és vitalitása iránti elkötelezettségüket, valamint bárotítani a természettel való figyelmes és elismerő kapcsolat kialakítását.
Az ökológiai, humánus és következetes kereskedelmi gyakorlatok továbbra is a márka filozófiájának fő meghatározója.
A termékekről
A Farfalla összes üzleti tevékenysége következetes, ökologikus és humánus alapra épül. Az organikusság józan ész kérdése a vállalanál, és a legfőbb prioritást képezi. A nyers alapanyagok 70%-a minősített organikus származású illetve vadontermő.
Kozmetikumaikban csak természetes esszenciális olajokat használnak illatanyagként illetve hatóanyagként. A természetes tartósítószerek exklúzív felhasználási módja garantálja a termékek kiváló minőségének megtartását. Klinikailag és bőrgyógyászatilag teszteltek.
Teljesen állat kísérlet, génmódosított illetve nanotechnológiai összetevő, mesterséges anyag (pl.: szilikon, polietilén-glikol), színezék, valamint kőolaj mentesek.
Minősítések és díjak
- NaTrue
- BDIH
- Certified Sustainable Economics Standard (CSE)