Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. További információ >

Farfalla

Vissza a Farfalla termékekhez >

A márkáról

Négy barát vízójából nőtte ki magát a márka: szerették volna megoszatni másokkal a növények ereje és vitalitása iránti elkötelezettségüket, valamint bárotítani a természettel való figyelmes és elismerő kapcsolat kialakítását.

Az ökológiai, humánus és következetes kereskedelmi gyakorlatok továbbra is a márka filozófiájának fő meghatározója.

A termékekről

A Farfalla összes üzleti tevékenysége következetes, ökologikus és humánus alapra épül.  Az organikusság józan ész kérdése a vállalanál, és a legfőbb prioritást képezi. A nyers alapanyagok 70%-a minősített organikus származású illetve vadontermő.

Kozmetikumaikban csak természetes esszenciális olajokat használnak illatanyagként illetve hatóanyagként. A természetes tartósítószerek exklúzív felhasználási módja garantálja a termékek kiváló minőségének megtartását. Klinikailag és bőrgyógyászatilag teszteltek. 

Teljesen állat kísérlet, génmódosított illetve nanotechnológiai összetevő, mesterséges anyag (pl.: szilikon, polietilén-glikol), színezék, valamint kőolaj mentesek.

Minősítések és díjak

  • NaTrue
  • BDIH
  • Certified Sustainable Economics Standard (CSE)

Vissza a Farfalla termékekhez >